søndag 29. juni 2008

H.V.

For å gjøre ting lett for meg selv, skal jeg bare skrive om Hoves høydepunkter. Det er iallfall planen, så får vi se hvordan det utvikler seg! 8) Hele historien ville tatt omtrent fem dager å lese (litt mer fordi vi satt tre timer for mye i Arendal)... kort oppsummert: dyrt men verdt pengene!!

  • da vi fikk en gratis pizza fordi de ikke ba oss om penger (greit for oss!)
  • å få en klem av en snill tilfeldig fyr som delte ut klemmer
  • den morsomme og koselige samtalen som endte i en gratis pannekake med is
  • å snakke med og få klem av Joe Lean og at han sa "wicked!" to ganger på rad og "blimey" én gang
  • at gulvet ble ødelagt etter Wombats. det var verdt det!
  • lukestar og truls and the trees - spilleglede på høyeste nivå. særlig gutten som tok av, og mannen som glemte å ta på buksene
  • å møte Tine som jeg ikke hadde sett siden 10. klasse <3
  • da the brian jonestown massacre ropte til lisa/oss at vi ikke måtte gå! og at det kom i hoveavisa (vi gikk anyway hvis noen lurte)
  • les savy fav! se konserten på nrk.no/p3 så skjønner dere. galskap og moro i et nøtteskall
  • da teltet vårt lå i en 40 graders vinkel mot bakken pga vinden (lisa lå på den kjipe siden. mwaha)
  • etter Raconteurs, da Lisa fant ut at vi skulle spise is (23 om kvelden), og det var dødsgodt
  • da vi var på storskjerm mange ganger under foals-konserten
  • da bassisten i the Teenagers basically lå OPPÅ meg i et par minutter. kult de første sekundene, og så ganske varmt og slitsomt :p
  • da lisa prøvde å huske hvordan hun skulle fortelle Teenagers at hun elsket dem - på fransk
  • da bussen endelig kom i Arendal og da jeg sovnet i den etterpå
  • ..og alle tingene jeg har glemt og som jeg sannsynligvis tilføyer etterhvert som jeg kommer på dem!
folk spør hva som var det beste. men hvordan kan man trekke fram noe som det beste? Wombats var morsommere enn BoH, men BoH var diggere enn Wombats. Raconteurs var genialt, men ikke på langt nær så vilt som Les Savy Fav. slik kan man holde på... spør meg mer spesifikt og jeg svarer!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha jeg er så flink i fransk :D

Anonym sa...

øy! vi må ha stått i lag på teenagers konserten :) eg også ropte at eg elska dei etter konserten, på engelsk vel å merke, og bassisten gjedde slengkyss til meg. ahh<3