torsdag 19. juni 2008

viva la vida

det regner, og jeg har mistet vannflasken min. jeg får ikke lønn før i juli, som betyr at jeg må låne enda mer penger av mamma og pappa. skolebiblioteket påstår at jeg ikke har levert en bok som jeg har levert (det er jeg 91% sikker på). og det er meldt enda mer regn på Hove.


det siste min vannflaske gjorde, var å hjelpe meg gjennom muntlig eksamen. jeg tror det var vannflaskas fortjeneste at jeg endte opp med en sterk 5-er! très bien :D da jeg kom opp i fransk muntlig ble jeg nemlig litt smånervøs. jeg visste at jeg meget godt kunne få en 4-er, og det hadde jeg ikke lyst på! x) ikke at 4 er så dårlig, men jeg er bortskjemt med snille lærere og gode karakterer.. heldigvis var sensor veldig grei og hun synes visst jeg var flink, så det gikk helt flott.
...helt til jeg kom hjem og innså at jeg hadde ofret min kjære islandske Berg Toppur-flaske for den gode karakteren! den som hadde hjulpet meg gjennom så mye - den sto igjen på skolen, hvor den nok ble ryddet bort og kastet etter kort tid. vel, jeg må se framover. derfor kjøpte jeg meg en ny flaske på butikken hvor jeg jobber, og glemte den like så greit igjen der da jeg dro. så nå er jeg litt lost.

men det ender godt til slutt! regn er koselig til en viss grad, jeg kan få en ny vannflaske, og jeg får masse penger på konto om et par uker. det er siste skoledag i morgen, jeg er ferdig med eksamen og skole og lekser, og åtte ukers ferie frister etterpå. på lørdag er det feltrittstevne på hjemmebane, og selv om hesten kanskje ikke er i toppform, er det alltid moro likevel! på søndag setter vi kursen mot Arendal og Tromøya, og jeg gleder meg vilt =D litt regn skal vi alltids tåle. vi mennesker er da vanntette?

...ellers hadde vi tross alt ikke trengt vannflasker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

nå kan du jo spare på den jeg ga deg på hove :P

safetree sa...

jeg lover! den står ved siden av hånden min nå. får henge den rundt halsen